Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 14:13:05 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/00253 aadressile (asub mitmel aadressil) (hõlmab palju 
ehitisi) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku (EhS) § 42 lg 7 p-le 
1 edastab TTJA kooskõlastamiseks Rail Baltic DS2DPS2 Kangru – Harju/Rapla 
maakonna piir raudtee põhitrassi II lõigu (Saku-Harju/Rapla maakonna piir) 
ehitusloa eelnõu. DPS2 II lõik paikneb Harju maakonnas Saku vallas. Raudtee 
trassi pikkus antud lõigus on ∼ 10,5 km. Palume kooskõlastus esitada 
hiljemalt 02.03.2024 või vajadusel pikendada kooskõlastuse tähtaega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26895195>  (menetlus nr: 
414334), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA MOKS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister